Dag 3 - 15-07 - Reisverslag uit Sonora, Verenigde Staten van Manon Teeuw - WaarBenJij.nu Dag 3 - 15-07 - Reisverslag uit Sonora, Verenigde Staten van Manon Teeuw - WaarBenJij.nu

Dag 3 - 15-07

Door: Manon Teeuw

Blijf op de hoogte en volg Manon

15 Juli 2013 | Verenigde Staten, Sonora

Dag drie alweer van onze reis. De dagen vliegen nu al voorbij! Vandaag verkassen we van San Francisco, op naar Sonora. Na wederom een karig ontbijtje in Town House Motel, keken we of er nog iets in San Francisco en omgeving of er nog iets was wat we wilden doen. We konden echter niets naar ons gading vinden en gingen dus al vroeg op pad.

Na drie uur rijden waren we al in Sonora. Pfft wat een temperatuurverschil met San Francisco! Waar het ’s ochtends nog zo’n 15 graden was, kwamen we de auto uit met een temperatuur van 32 graden.

Deze keer zitten we in een Inn, we konden nog niet meteen inchecken, want de kamers waren nog niet klaar. De juffrouw achter de balie gaf ons daarom wat tips voor leuke plaatsjes. Onder andere Columbia village, een echt western dorpje ontstaan in de tijd van de Goldrush. Je kan er nog steeds naar goud zoeken. Daarnaast bood het dorpje drie saloons, diverse winkeltjes waar je snoepjes, chocolade en andere oudwesternse spullen kan kopen. Ook zijn er twee kledingzaken waar je als tourist je om kan laten toveren in een echte western cowboy of cowgirl, om vervolgens een foto van het plaatje te laten nemen. Het was allemaal erg leuk om te zien.

Na enkele uren in het dorpje te hebben vertoefd, zijn we terug naar de inn gegaan om in te checken. Toen we onze koffers op de kamer hebben gedropt, hebben we ons snel omgekleed en zijn we, hop hop, snel het zwembad ingedoken!! Heerlijk afkoelen en daarna in het bubbelbad lekker gerelaxed. Daarna waren we zo moe dat we vrij snel daarna naar bed zijn gegaan.