30-07 Dag 4 - Reisverslag uit Parksville, Canada van Manon Teeuw - WaarBenJij.nu 30-07 Dag 4 - Reisverslag uit Parksville, Canada van Manon Teeuw - WaarBenJij.nu

30-07 Dag 4

Door: manonteeuw

Blijf op de hoogte en volg Manon

31 Juli 2010 | Canada, Parksville

Wow, wat een ontbijt was dat vanochtend! Allemaal zoete, lekkere, (vette) dingen. Wel spannend om te zien hoe een echte Canadees/Amerikaan zelf wafels te zien maken met een Wafflemachine. Wij hebben het dit keer nog niet geprobeerd. Misschien morgen… Na het heftige ontbijt zijn we naar de Butchart Gardens gegaan. Tuinen die al 126 jaar bestaan en nog net zo mooi zijn. Daar hebben Leonie en ik elkaar flink nat gespetterd in de Japanse Tuin. Daar hebben we ook nog een lekker snoepen-ijsje gegeten, ambachtelijk gemaakt framboos-grapefruit sorbet (Leonie) en Dulce Latte Pinda (met caramel) voor mij. Na de Butchart Gardens gingen we naar een vlindertuin. Daar waren veel vlinders!! Heb daar dus flink wat mooie plaatjes en ook flink wat zonder vlinder geschoten. Behalve vlinders waren er ook nog rupsen, papegaaien, flamingo’s en koikarpers.
Na deze avontuurlijke wandeling zijn we doorgereden naar het hotel in Parksville, waar we onderweg nog 3 keer in de file kwamen te staan vanwege stoplichten op de snelweg… xD Lekker dus… Rond etenstijd weer lekker in de zon, bij een strandje, gepicknickt. Beetje brood, wat melk en kersen, MMmmmm…
Na dit heerlijke ‘diner’ verder naar het hotel gereden. Eenmaal aangekomen bij het hotel hoorden we dat er dit weekend speciale festiviteiten te doen zijn in Parksville en dat het daardoor erg druk is. ’s Avonds na het in orde maken van de kamer nog eventjes in het zwembad en de hot tub gezwommen. ’t Zwembad was een beetje frisjes, terwijl de hot tub erg warm was. Dus nu ga ik erg ontspannen slapen! :)

(er is slechts ruimte voor 10 foto's, zal dus 'oude' fotos weghalen en nieuwe erop zetten)

• 31 Juli 2010 - 09:08

Pim:

Hey schat! Zo te zien hebben jullie daar lekker weer :D Wanneer gaan jullie de wildernis in? Beertjes knuffelen? Dat vinden mama-beren helemaal niet erg he :P

Hier is het werken werken werken, 45 uur netto deze week. En in het weekend thuis werken.

Ow en Roel en Elroy hebben hier ook een blogje, roelwijmans.waarbenjij.nu en elroyk.waarbenjij.nu maar zij zitten in the middle of nowhere dus bijna geen computers xD

• 31 Juli 2010 - 09:25

Pim: